Keresés ebben a blogban

2021. március 23., kedd

Az elmúlt hetek, hónapok margójára

Hát, persze, hogy nem tudom vége van-e az elmúlt aszályos időszaknak.

Mindenesetre most itt vagyok.

Nem akarok róla beszélni, inkább a ma foglalkoztat.

Azt írja az ige, hogy: Ha közületek ketten, vagy hárman egy akaraton vannak, Atyám ott lesz köztük.

  • Mi akadályozza ezt?
  • Hogyan lehetne 2-3 ember 1 akaraton?

Lássuk be, ezek jó kérdések!

Az a tapasztalatom, hogy nem más akadályozza ezt, mint az emberi gőg, a butaság, az önzés, ez a szemét világ. A bűn.

Az enyém is...

És mi eldönthetjük, hogy bezárkózunk, vagy nyitva tartjuk szívünk kapuját minden gyütt-mentnek. Mert nem jó az embernek egyedül. Mert nekem is elengedik hogy nehéz velem. Hogy tele vagyok romlottsággal. Hogy idegesítő vagyok. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...