Keresés ebben a blogban

2020. április 6., hétfő

Főnix

 Mivel az élet megy tovább, a tegnap elmúlt, új reggelre virradtunk. Isten beszéde meg tudott újítani.
Ma ezt olvastam:
1Pét 1:3 Áldott az Isten és a mi Urunk Jézus Krisztusnak Atyja, aki az ő nagy irgalmassága szerint újonnan szült minket élő reménységre Jézus Krisztusnak a halálból való feltámadása által,
1Pét 1:4 Romolhatatlan, szeplőtelen és hervadhatatlan örökségre, amely a mennyekben van fenntartva számunkra,
1Pét 1:5 Akiket Isten hatalma őriz hit által az üdvösségre, amely készen van, hogy az utolsó időben nyilvánvalóvá legyen.
Aláhúztam azokat a gondolatokat, amik ma megerősítettek.
Felvettem az ékszereimet és díszes mennyegzői övemet.

Nem felejtettelek el Istenem!
Magamtól nem ment, de Szentlélek emlékeztetett.
Te mindent elvégeztél. Már ennek a tudata is üdvözít.
Köszönöm! Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...