Keresés ebben a blogban

2020. január 21., kedd

Íme

Jel 3:20 Íme az ajtó előtt állok és zörgetek; ha valaki meghallja az én szómat és megnyitja az ajtót, bemegyek ahhoz és vele vacsorálok, és ő én velem.

 Eddig mindig azt hittem, hogy ez az igevers egy életreszóló döntésről szól.
Lehet, de most az jutott eszembe, hogy apróság is lehet, legalábbis kisebb dolog, mint pl, hogy megbocsátok valakinek.
Vagy, hogy szótfogadok Istennek bizonyos dolgokban. Engedelmeskedem.
Így folytatódik :
Jel 3:21 Aki győz, megadom annak, hogy az én királyi székembe üljön velem, amint én is győztem és ültem az én Atyámmal az ő királyi székében. Jel 3:22 Akinek van füle, hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...