Keresés ebben a blogban

2019. augusztus 18., vasárnap

Úrvacsora

Nemrégiben hallottam egy tanítást Jézus elárulásával és megbocsátásával kapcsolatban.
Egyáltalán arról, hogy mennyire fájhatott neki minden egyes mozzanat, ami a keresztre feszítése előtt történt és utána mennyire nagylelkűen engedte el az egész dolgot.
Nem igazán lepte meg az ember.
Alkalmam nyílt egy kissé együttérezni Vele, és ebből a szempontból majdnem mindegy, hogy valójában elárultak-e, mérhetetlenül fájt. Ellenben csodálatos ajándéknak tekintem, hogy nincs bennem neheztelés. Természetesen ehhez elengedhetetlen, hogy jól-, vagyis Isten akarata szerint kezeljem a kérdést.
  • Fáj, vagy sem, annak kell elmondani, akit érint.
  • Nem lehordani az illetőt, de elmondani mit érzek, mit feltételezek, és mindez milyen hatással van rám.
  • Esélyt adni magyarázatra. 
  • Meghagyni a lehetőséget bármilyen válaszra. 
  • Elfogadni, nem kizárni...
Ez kérem férfimunka a javából!... vagyis mit beszélek! Dehogy férfimunka! Isteni természet. Köszönöm. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...