Keresés ebben a blogban

2018. november 24., szombat

Mikor a hóhért akasztják

 Még egy ilyen nap, és tutira elásom magam.
Ez van. Hogy érthető legyek, tegnap A Lelkigondozás pszichológiája kurzuson felvetettem pár dolgot, amiből nyilvánvalóvá válhatott, hogy első körben engem kellene lelkigondozni.
Nem tudom mi lesz a megoldás, egyenlőre ott tartok  hogy belehalok az életbe, és ez így rendben is van, ha, amúgy gabonamag módjára teszem ezt. Igazából, ha úgy ásom el magam, akkor még ki is kelhet valami csodás növény, amin sok szép gyümölcs terem. Vagy bármi, ami ehető.
Egyenlőre ennyit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...