Keresés ebben a blogban

2018. május 15., kedd

Vess, de ne akárhová!

 
Priscilla Shirer, Győztes imák című könyvét olvasom, és nagyon inspirál engem.


Hosszan ír arról, hogy a mi harcunk nem test és vér ellen folyik, de azért figyelni kell arra is, hogy néha a saját tetteink következménye egy-egy kínos szituáció.
Tk úgy, mint a magvetés. Elvetettük a sulykot, de mi kel ki belőle? Na, jó. Ez csak poén volt. Tudjuk, hogy a sulyok nem mag.

Gal 6:8 Mert aki vet az ő testének, a testből arat veszedelmet; aki pedig vet a léleknek, a lélekből arat örök életet.
Sulyok
Ez itten állítólag sulyok...
Vet- σπείρω  (szpeiró)
- vet, ültet; hint, szór

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...