Keresés ebben a blogban

2015. október 17., szombat

Kérődzöm

Na jó, bevallom! Nem hagy nyugodni a tegnapi vers.
(Úgyis észrevetted volna.)
Elolvasom más és más evangéliumban, és rágom. Kérődzöm rajta.
Átültetem a jelenbe - mit mond ez nekem most?
  • Azt, hogy kiakadtam egy felebarátomon - értsd: hozzám közelálló személy.
  • Aztán megsajnáltam. Teljesen úgy fest, mint egy pásztor nélküli birka.
  • Imádkozom, hogy tudja meg milyen lehetőségeink vannak Krisztusban.
  • Imádkozom ÉRTE. (Ha volt már valaki, akit nem annyira bírtál, tudod mekkora feladat.)
  • Magamért is, hogy az "Aratás Ura küldjön el" és a szeretet motiváljon - ahogy tegnap tanultam pedagógián. Elvégre szociális lelkigondozónak tanulok, vagy mi.
  • Ha már itt vagyok neki, el fogom mondani az evangéliumot -  mer' nemrég még én is ilyen voltam.
  • Törlöm a bejegyzésem szeretetlen részeit... Volt egy pár.

Máté 9:36 Mikor pedig látta vala a sokaságot, könyörületességre indult rajtok, mert el voltak gyötörve és szétszórva, mint a pásztor nélkül való juhok.
Máté 9:37 Akkor monda az ő tanítványainak: Az aratni való sok, de a munkás kevés.
Máté 9:38 Kérjétek azért az aratásnak Urát, hogy küldjön munkásokat az ő aratásába.
Luk 10:2 Mondta azért nékik: Az aratni való sok, de a munkás kevés; kérjétek azért az aratásnak Urát, hogy küldjön munkásokat az ő aratásába.
Ján 4:35-37 Ti nem azt mondjátok-é, hogy még négy hónap és eljő az aratás? Ímé, mondom néktek: Emeljétek fel szemeiteket, és lássátok meg a tájékokat, hogy már fehérek az aratásra.
És aki arat, jutalmat nyer, és az örök életre gyümölcsöt gyűjt; hogy mind a vető, mind az arató együtt örvendezzen. 
Márk 6:34 És kimenvén Jézus nagy sokaságot látott, és megszánta őket, mert olyanok valának, mint a pásztor nélkül való juhok. És kezdte őket sokra tanítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...