Keresés ebben a blogban

2015. június 28., vasárnap

Beteljesült...

Ez megnyugtató.
 Század-íziglen is ki merem jelenteni, hogy a Szabkerdebrecen igehirdetéseit mindig nagyon várom.
A héten többször is meghallgattam Zsozsót is és nagyon tetszett.
 Teljes szívemből hiszem, hogy ez így van,  - vagyis, ahogy Jézus és Ézsaiás hirdette... (Nem kronológiai sorrendben. :) )
 Több barátom miatt is így kell lennie, mert én egyszerűen nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy nem gyógyulnak meg barátaim, nem lesz gyereke annak, akiért imádkozom, nem talál társat az, aki fontos nekem és Jézusnak. Erről már többször is írtam itt és itt is.
Lukács 4, 18-19: „Az Örökkévaló Szelleme van rajtam, mivel felkent engem, hogy örömhírt mondjak a szegényeknek, elküldött, hogy szabadulást hirdessek a foglyoknak, a vakoknak pedig szemük megnyílását, hogy megszabadítsam a szenvedőket és elnyomottakat, és hirdessem az Örökkévaló kegyelmének idejét.”
Mindezt pedig Jézus idézi, az Ézsaiás 61-ből.
Zsozsó szerint itt a bosszúállást direkt nem mondja Jézus, én viszont elgondolkodtam, hogy ez a rész nem lehet-e jóhír valakinek?
Arra jutottam, hogy Istentől kitelik, hogy ez mégis jóhír gyanánt szolgáljon az embereknek - köztük nekem.
Mert valami olyasmit jelent, hogy nem lesz mindig sötét ott, ahol most szorongatás van, és Jézus legyőzte a Sátánt, hiszen pont ez a bizonyos felolvasás a tekercsből ott, - a názáreti zsinagógában - Jézus megkísértése után történt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...