Keresés ebben a blogban

2015. május 5., kedd

Galata 4

Mai biztató:
Galata 4, 4 Amikor pedig eljött a megfelelő idő, Isten elküldte a Fiát, aki asszonytól született, és a Törvény ideje alatt élt, 5 hogy felszabadítsa a Törvény uralma alatt élőket, és hogy bennünket Isten a maga fiaivá fogadhasson. 6 Mivel tehát gyermekei vagytok, Isten elküldte Fiának Szellemét a szívünkbe, aki így kiált: „Abbá!”[a], azaz: „Édesapám!” 7 Így azután többé már nem vagy rabszolga, hanem fiú. Ha pedig fiú, akkor örökös is, akit maga Isten tett azzá.
Ettől aztán úgy felvidultam, hogy táncolva mentem a folyosón. Aki látta vigyorgott, hogy mit ugrálok én itten. (Igaz a kollégám szerint a Richter-skála szerinti 6-os erősségű földmozgás támadt a nyomán. Hogy mindezt szemléltesse megkapaszkodott az ajtófélbe is... :))
Ja, ja...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...