Keresés ebben a blogban

2015. február 23., hétfő

Egy szó

 Ma reggel elég nyomin keltem, egyszerűen semmit sem volt erőm csinálni. Gyerekeknek kaja, (de mit is?), konyhát összelapátolni, aztán magamat...
Valahogy mégiscsak sikerült asszem. Aztán szusszanásnyi időre odaültem a kanapéra és mondtam az Apukámnak, hogy csak egy szót mondjon, amit magammal viszek a hosszú és nehéznek ígérkező napra lelki táplálék gyanánt a szívemben!
Aztán eszembe jutott, hogy van ilyen írva a Bibliámban: Csak szólj egy szót...!
Íme:
Máté 8, 5 Amikor Jézus Kapernaumba ért, egy római százados lépett hozzá, és így könyörgött: 6 „Uram, a szolgám megbénult, otthon fekszik, és nagy fájdalmai vannak.”
7 „Megyek, és meggyógyítom” — válaszolta Jézus.
8 A százados azonban így felelt: „Uram, nem vagyok rá méltó, hogy a házamba jöjj. Elég, ha szólsz egy szót, és meggyógyul a szolgám. 9 A feletteseimnek vagyok alárendelve, s ők felhatalmaztak arra, hogy a katonáimnak parancsoljak. Ha azt mondom az egyiknek: »Menj el!« — az el is megy. Vagy, ha szólok a másiknak: »Gyere ide!« — az odajön hozzám. És ha azt mondom a szolgámnak: »Tedd meg ezt!« — az meg is teszi.” 10 Ezen a válaszon Jézus nagyon elcsodálkozott, és ezt mondta azoknak, akik őt követték: „Igazán mondom nektek: egész Izraelben nem találtam ilyen nagy hitet senkiben. 11 Bizony, sokan eljönnek majd az egész világról, kelettől nyugatig a nemzetek közül, és asztalhoz ülnek Ábrahámmal, Izsákkal és Jákobbal együtt Isten Királyságában. 12 Akik pedig arra születtek, hogy a Királyság örökösei legyenek, azokat kidobják a külső sötétségbe, ahol fájdalmukban sírnak majd és a fogukat csikorgatják.”
13 Majd a századoshoz fordult: „Menj haza nyugodtan! Legyen meg, amit kértél, a hited szerint!” Ezzel egy időben a százados szolgája valóban meggyógyult.

:)
Köszönöm, ez a szó sokat hozott ma nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...