Keresés ebben a blogban

2014. október 15., szerda

ET haza

Látszólag otthonosan mozgok itt a Föld nevű bolygón, mostanában mégis úgy érzem magam, mint egy földönkívüli.
Néha egy-egy sikeres időszak után azt hittem többet nem jöhet elő a kilátástalanság, de el kell mondjam, megint ET-nek érzem magam és villámgyorsan haza akarok teleportálni Mennyországba, mert itt rossz. Sok a gond, amit Jézus egyszerűen csak kísértésnek nevez. Neheztelni emberekre csak azért, mert emberek, emberi tulajdonságokkal, bűnökkel? Ilyet Ő soha nem tesz. Belekeveredni itt olyan érzésekbe, amit nem kívántam, teljesen hétköznapi eset. Kikeveredni isteni csoda.
És el kell, hogy mondjam, rohadtul fáraszt az egész küzdelem. Néha hisztizni és trappolni szeretnék, ehhez még földhöz is vágnám magam és szabadna is.
Nem kapnék Tőle fekete pontot, de ez nem használ. Hidd el kipróbáltam.
Annyiszor megszabadított már az én Uram, de én most egy fabatkát sem adnék a magam életéért. Pedig a fabatka árfolyama most elég szar.

Jézus viszont adott - ha nem is fabatkát, hanem az életét. Ezért én nem tehetem meg, hogy hitetlenségemben kívül csücsüljek a Viskó ajtaja előtt és ne menjek be a szabadításért csak azért, mert én már nem hiszem, hogy újra megteszi.
Ilyenkor szokott az lenni, hogy olyan nyelven sírok, amit egyáltalán nem értek és hála érte Istennek, mert nem magamtól... Ő pontosan tudja, hogy mennyire nem látom az összefüggéseket, így azt sem tudom mit és hogy kérjek.
De Ő igen.
Róma 8, 22 Jól tudjuk, hogy mind a mai napig az egész teremtett világ úgy nyög és vajúdik, mint a szülő asszony. 23 De nem csak a teremtett világ, hanem mi magunk is ugyanígy sóhajtozunk. Pedig mi előleget kaptunk a Szent Szellemből! Mégis sóhajtozva várjuk a testünk megváltását, hogy ezzel teljesen Isten fiaivá váljunk. 24 A teljes üdvösségünk ugyanis magában foglalja ezt a reménységet, a testünk megváltását is. Ezt azonban még nem láthatjuk. Ha már látható lenne, akkor nem kellene remélni. 25 Mivel azonban olyan valamit remélünk, amit még nem látunk, várjunk rá türelmesen!
26 Hasonlóképpen a Szent Szellem is segítségünkre siet abban, amiben erőtlenek vagyunk. Hiszen sokszor még azt sem tudjuk, hogy miért és hogyan imádkozzunk. A Szent Szellem azonban maga könyörög értünk, szavakkal ki sem fejezhető sóhajtásokkal.27 Isten ugyanis jól tudja, mi van a szívünkben, és azt is, mi a Szent Szellem szándéka, mert ő Isten akarata szerint könyörög Isten népéért.
Érezd jól magad az atyai házban!
Séta Vele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...