Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 18., hétfő

Jézus megismerése

 Folytatva előző bejegyzésemet és némiképp az előző előtti-előttieket, várom, hogy kialakul a segítségnyújtás egy lehetséges módja a kapcsolataik területén válságba került emberek számára.
Mert az emberek zöme nem tud igazán élni. Követik az érzelmeiket, kultúrájukat, szokásaikat - átgázolva mindenen és és mindenkin.
Tegnap megint eljutott hozzám egy ismerős család története, ahol is asszonyka x év házasság és két gyerek után rájött, hogy rossz emberhez ment hozzá és időközben meglelte az igaz szerelmet. Ezen felbuzdulva felrúgta addigi életét, de nem csak a sajátját, mert borult a férje, gyerekei, férjének szülei és saját élete is.
Nem hibáztatom, csak nagyon sajnálom ezt az egész családot.
Ugyanúgy, mint a minap hallott történetben az elvált szülőpárost, ahol is először az apa, majd az anya próbálta a lázadó kamasz gyermeket megnevelni. A kettő között a gyereket zutty be a gyermekotthonba, de minekutána az anyuka is kudarcot vallott, most vissza akarja küldeni szegényt a gyermekotthonba.
Mindegyikükért szomorkodok Jézussal együtt.
Tudom én, hogy nem egyszerű dolog egy kamasszal, véletlen nekem is van kettő és nem titok, hogy az első imámat a 3 év körüli gyerekemmel kapcsolatosan mondtam el. Akkor úgy gondoltam, hogy vagy ő nem lesz, vagy én. Azért mentem Istenhez segítségért, mert a határaim végéhez értem és hála Neki, hogy felismertem.
Most egyben a családom és nem nyírjuk ki-, sőt szeretjük egymást.
Sőt, ma már nemcsak ezeket a dolgokat, hanem minden mást is veszteségnek tekintek ahhoz a nyereséghez képest, amelyet Uram, a Krisztus Jézus személyes megismerése jelent! Mert őt igazán megismerni — az minden másnál összehasonlíthatatlanul jobb és értékesebb! Így hát minden mást kárba veszni hagytam, és a szemétbe dobtam, csakhogy Krisztust megnyerjem, és benne élhessek. Mert őbenne, vagyis a Krisztusban való hitem alapján Isten elfogadott engem. (Pál apostol, Filippi levél 3, 8-9)
Ja, és ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy a régi kapcsolataim a kukában vannak, csak annyit, hogy a régi hozzáállásom megváltozott az emberekhez is és magamhoz is...
Ez is érdekelhet:
Kapcsolatok 
Kiváltképp való út
Akaratom
Drága kereszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...