Keresés ebben a blogban

2014. május 31., szombat

Hillsong - Oceans Will Part

Ha szól szavad 
Ben Fields - Ocean Will Part (ford.: Horváth Balázs)

Mikor Nincs bennem Tűz, Lelked Újra felfűt 
Ahogy Ismét látom kezed Nagy tetteit; 
Mikor Nincs előttem út, Lelked Újra lángra gyújt 

Ahogy Ismét látom kezed Nagy tetteit; 
Ahogy Ismét látom kezed Nagy tetteit;


Ha Szol szavad, Tenger hasad, s népek jönnek Rajta át; 
Hit, remény ébred Fel, dicsőséged árad ránk! 
Dicsőséged árad ránk! 

Szenvedések útján irgalmad segít At, 

Ahogy Ismét látom kezed Nagy tetteit; 

Ének ébred bennem, Mely felrázza lelkem 

Ahogy Ismét látom kezed Nagy tetteit; 

Ahogy Ismét látom kezed Nagy tetteit;

Akkordok: Golgota
Kotta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...