Keresés ebben a blogban

2014. április 30., szerda

Átölelve

Csak Isten Szava képes erre...
Csuda egy dolog:

Olvasni kezdtem Jézus megkísértésének a történetét, és azt gondoltam visszalapozok  az előzményekre az 5 Mózes 8-ban - hiszen innen idéz - , amikor azt írja, hogy:

„Azt mondja az Írás: »Nemcsak a kenyér élteti az embert.«

Mikor végigolvastam új erőre kaptam és megint csak rájöttem, hogy képes az ember eltávolodni Teremtő Istenétől, de új fogadást tettem - szívből.

Van értelme megemlékezni mennyi mindent köszönhetek Istennek.
Van értelme megemlékezni honnan jövök és hová tartok.
Megint átölelt Isten Élő Beszéde.
:)

Itt is hasonló dolgok foglalkoztattak

Ez is jó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...