Keresés ebben a blogban

2012. július 26., csütörtök

Gyógynövény

Bemutatom Hyssopus officinalis - lánykori nevén Izsópot.
Böngésztem egy kreatív blogon, és virágkötészet címszó alatt egy csomó szép növényt láttam, mikor is bevillant egy mondat:
És vegyetek egy kötés izsópot...
Ki is kerestem vadul és alkalmaztam is imában, mert ki hinné, hogy ennek a több ezer évvel ezelőtti utasításnak ilyen hatalma lehet ma is.
Ajánlom figyelmetekbe!
2Móz 12:22  És vegyetek egy kötés izsópot és mártsátok a vérbe, amely az edényben van, és hintsétek meg a szemöldökfát és a két ajtófelet abból a vérből, amely az edényben van; ti közületek pedig senki se menjen ki az ő házának ajtaján reggelig.  Mikor általmegy az Úr, hogy megverje az Égyiptombelieket és meglátja a vért a szemöldökfán és a két ajtófélen: elmegy az Úr az ajtó mellett és nem engedi, hogy a pusztító bemenjen öldökölni a ti házaitokba.  Megtartsátok azért ezt a dolgot, rendtartás gyanánt, magadnak és fiaidnak mindörökre.  És mikor bementek a földre, melyet az Úr ád néktek, amint megmondotta vala: akkor tartsátok meg ezt a szertartást.  Mikor pedig a ti fiaitok mondandják néktek: Micsoda ez a ti szertartástok?  Akkor mondjátok: Páskha-áldozat ez az Úrnak, aki elment az Izráel fiainak házai mellett Égyiptomban, mikor megverte az Égyiptombelieket, a mi házainkat pedig megoltalmazta. És a nép meghajtá magát és leborula.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...