Keresés ebben a blogban

2012. április 4., szerda

Tóra ünnep - avagy Isten szavának ölelése

 Minap ismét megleptem magam a saját reakciómmal az Isten beszédével kapcsolatban.
Az alapgondolatom az volt, hogy ha Ő az írott Igéjén keresztül meg tud bennünket ölelni, akkor mi miért is ne ölelhetnénk viszont az Ő Beszédét? 
Szenti-menti kép: aznap reggel fogtam a Bibliám és megöleltem!
Aztán Lona néni mondta ezt a dolgot, hogy a zsidóknál van bizonyos Tóra-Ünnep, mikor az egész évben felolvasott Tórát örömtánc közepette viszik körbe, és szinte akárki viheti az Isten beszédét tartalmazó tekercseket.
Örülök, hogy én, akinek soha senki emberfia nem tanította ezeket, a Szentszellem sugallatára magamhoz ölelhettem Isten Élő beszédét!
Az a kép fejezte ki jól ezt az érzést, aminek az a címe, hogy ,,Csak Isten szava képes erre".

Róm 2:28  Mert nem az a zsidó, aki külsőleg az; sem nem az a körülmetélés, ami a testen külsőleg van: Hanem az a zsidó, aki belsőképpen az; és a szívnek lélekben, nem betű szerint való körülmetélése az igazi körülmetélés; amelynek dicsérete nem emberektől, hanem Istentől van.

Egy két link, ahonnan az információmat vettem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...