Keresés ebben a blogban

2011. március 23., szerda

Jó csere

Azon gondolkodtam mit adhatok én Istennek reggelenként? Mi az, amivel odajárulhatok elé, amikor szomorú vagyok és a különböző nehézségek súlya alatt éppen hogy csak vonszolom magam? Persze semmi extra, csak egy kicsi itt, aztán egy kicsi ott. Ahogy mondani szoktuk a stressz.
Kis leltárt készítettem ma ezekből:
1. Aggódom Bettiért, mert panaszkodott a szívére, hogy olyan, mintha fájna, és alig kap levegőt. Féltem Őt.
2. A kezem és a lábam, és az arcom vörösödik, viszket és bedagadt a nemrég lezajlott betegség utórezgése - képpen, ahogy Sári magyarázta allergiás reakció a szervezetemtől a bacira. (Orvosok, ha hülyeséget írtam bocsi.)
3. Akiket szeretek sok bajuk betegségük, szomorúságuk és nehézségük van.
4. Kérdésem van Valakivel kapcsolatban  - Úgy érzem adni kéne neki valamit- adjam, ne adjam?.
5. Láttam valamit az eklézsiában, ami némi szomorúsággal töltött el engem. Hát odaviszem és megkérdezem az Urat jól láttam? Szóba hozzam, vagy elég ha bocsánatot kérek érte, mint ugyanannak a testnek a másik része?
6. Azok a sárga papírok (valakik csak csekknek hívják), amik csak jönnek, jönnek.
Kicsi leltáram nem biztos, hogy teljes, de kb. ezeket tudtam ma az Úr elé vinni.
És még valamit: A BIZALMAMAT FELÉ.
Az, hogy odavittem, a hitemről tesz bizonyságot. Ő pedig cserében rendbe tesz dolgokat, amik túlnőttek rajtam.
Biztató...
Máté 6,31-34 Ne vegyetek hát gondot magatokra ilyen beszéddel: mit együnk, mit igyunk, mivel ruházkodjunk?  
Mert mindezekre a pogányok törekszenek. Hiszen mennyei Atyátok tudja, hogy mindezekre szükségetek van.  
A királyságot és az Isten igazságosságát keressétek előbb, és azokhoz ezeket is hozzáadják majd nektek!  
Ne viseljetek hát gondot a holnapért, a holnapnak ugyanis meglesz a maga gondja. Elég minden napra annyi a bajból, amennyi reá jut.


Máté 16:8  Jézus pedig megértvén ezt, monda nékik: Mit tanakodtok magatok között óh kicsinyhitűek, hogy kenyeret nem hoztatok magatokkal?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...