Keresés ebben a blogban

2011. január 29., szombat

Vesztes vagy?

Loser: Angol szó, jelentése vesztes.
Olyan szerencsétlen figurát jelöl, akinek soha semmi nem jön össze, mindenben elbukik. 
 Néha a körülményeink, a ,,barátaink"  vesztesnek kiáltanak ki minket.
Biztos másnak is van olyan ismerőse, akivel olyan nagy élmény beszélgetni, mert bármid van, és elégedett vagy vele, ledegradálja, kicsinyli, mintegy sulykolja beléd, hogy az övé szebb, több, nagyobb, stb. Hát nekem is van ilyen ismerősöm, aki szinte sajnál engem, hogy élek. Talán észre sem veszi, de így van.
Kíváncsi voltam, hogy Istennek mi a véleménye erről? Vajon Ő így néz rám? És engem miért idegesít, ha más úgy?
Róm 8,36 Hiszen meg van írva: "Teérted gyilkolnak minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint vágójuhokat." De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket.
Tudom, hogy ez leginkább arra vonatkozik, hogy a keresztényeket üldözték, de úgy látom, hogy azért nekünk is van olyan üldözőnk, akinek munkaköri leírásában benne van, hogy elkedvetlenítsen, lehúzzon. Nehogy már jól érezd magad! Nehogy elégedett legyél!
  Mit válaszoljunk mindezekre? 
János 10,10A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek." 
És még: Aki a saját fiának nem kedvezett, hanem minket olyan nagyon sokra tartott, hogy az életét odaadta mindenkiért - köztük az enyémért is - cserébe, mi módon ne ajándékozna nekem mindent - Vele együtt?
És még azt is mondja, hogy ,,jó illat" vagyunk, életre!
Szóval nyugodtan megválaszolhatunk ezekkel a szavakkal a minket loser-nek nevezőknek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...