Keresés ebben a blogban

2011. január 28., péntek

Tudja mi van bennem

Jn 2,23-25 Amíg Jeruzsálemben volt az ünnepen, sokan hittek benne, mert látták a csodákat, amelyeket tett. De Jézus nem bízott bennük, mert ismerte őket  Nem volt szüksége arra, hogy bárki bármit is mondjon neki az emberről, mert tudta, mi van a szívükben.

 Nem először akad meg a szemem ezeken a sorokon. Nem áltathatom magam, hogy jobb lennék bármelyik embertársamnál. Ami belőlem tör fel, az nem sok jóval kecsegtet, de az újjászületett énem, az már valaki. Őt tetőtől-talpig, szőröstül-bőröstül, kívül-belül átformálta Isten.
 Na ezen a kijelentésemen azért lehet, hogy egy pszichiáter eltúlórázna, én viszont nem az ő meglátásait veszem alapul.

Jer 17,9 Csalárdabb a szív mindennél, javíthatatlan; ki tudná kiismerni?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...