Keresés ebben a blogban

2011. január 14., péntek

Hit & vallástétel

 A napokban sokat gondolkoztam azon,vajon miért van az, ha egy társaságban elkezdik a hívőket és a papokat, illetve egyházakat szidni, akkor kifogyhatatlan a mesélők tárháza? Mindenki meg tudja magyarázni, vajon miért hiteltelen számára a kereszténység.
Ebben, vagyis a lehetséges botrány okozásban én sem vagyok kivétel. Nem tudom hányszor volt negatív vallástételem. Biztos, hogy nem azért, mert így akartam, de így sikerült.
Mindez úgy jött most elő, hogy sorozatosan kaptam ezeket a történeteket.
Nekem, mint "Istent szerető"-nek nem sok más választásom marad, mint újra és újra bocsánatot kérni attól, akit nem akartam lejáratni. Még jó, hogy tudom:

János első levele, 1:9 Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz, hogy megbocsássa bűneinket és megtisztítson minket minden hamisságtól.
Nem árt azokért is könyörögni, hogy jussanak bűnbánatra, akik ezeket a "botrányköveket" elhelyezték az embertársaink útjában. Addig is - mint másik testrésze ugyanannak a testnek - bocsánatot kérhetek helyette. A helyettes áldozat fogalma nem ismeretlen az Atya előtt.
Filippi1:9-11 És azért imádkozom, hogy a ti szeretetetek még jobban-jobban bővölködjék ismeretben és minden értelmességben; Hogy megítélhessétek, hogy mi a rossz és mi a jó; hogy legyetek tiszták és botlás nélkül valók a Krisztusnak napjára; Teljesek lévén az igazságnak gyümölcsével, melyet Jézus Krisztus teremt az Isten dicsőségére és magasztalására.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...