Keresés ebben a blogban

2011. február 2., szerda

Hírek a farkas szájából

Történt egyszer, nem is olyan régen, hogy egy vérengző farkas megtámadta a nyájunkat.
Minden úgy történt, ahogyan a nagykönyvben meg van írva:
János 10:12  ...és a farkas elragadozza azokat, és elszéleszti a juhokat.
Amikor az egyik bárány a farkas szájába került, az nem önszántából volt.
Voltak mások is, akik odakerültek, vergődtek, de nem biztos, hogy ki tudtak szabadulni. A fenevad szorosan tartotta őket a fogai között, így még a vérveszteségük is jelentős volt, ettől aztán még gyengébbek lettek.
Ebbe a helyzetbe úgy kerültek, hogy nem fogadtak szót és elkószáltak. 
Ha számon kérjük őket, hogy miért nem maradtak a nyájjal, ítélkezünk. Maguktól is rájönnek, hogy nem kellett volna elkószálniuk.
A jó pásztor nem ezt teszi. Ő életét adja a juhokért - teljesen ingyen.
Ján 10:11  Én vagyok a jó pásztor: a jó pásztor életét adja a juhokért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...