Keresés ebben a blogban

2011. február 3., csütörtök

Használtad ma reggel a dezodorod?

Biztosan találkoztatok már jó és rossz szagú emberrel egyaránt.
Azt írja a Biblia, hogy Krisztus jó illata vagyunk....életre.
Az ő jó illatát árasztani, ez aztán a komoly kihívás. Nincs más hátra, mint használni időnként a ,,dezodort", amit jól megtisztított felületre kell felvinnünk, hiszen mosakodás nélkül ez sem tudja kifejteni a kívánt hatást.
A tisztálkodás ebben az esetben azt jelenti, hogy el kell mondanunk neki: Itt is rosszul tettem valamit, ott is hibáztam, amott pláne elrontottam a lépést.És a ,,tisztaságunk" lelki értelemben garantált. Ha ez megvan nincs más hátra, mint használni a dezodort magát.
Olvasd a Bibliát, hogy áraszthasd Krisztus jó illatát...életre!!!
2Kor 2,15-17
Mert Krisztus jó illata vagyunk Isten dicsőségére mind az üdvözülők, mind az elkárhozók között:
ezeknek a halál illata halálra, azoknak az élet illata életre. De ki alkalmas erre? Mi nem olyanok vagyunk, mint sokan, akik nyerészkednek Isten igéjével, hanem mint akik tiszta szívből, sőt Istenből szólunk Isten előtt Krisztus által.

1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem nyerészkedhetünk - pedig már gondolkodtam, hogy hol fogom gyártatni azt az új illatú dezodort. Na ezen sem fogjuk megszedni magunkat!

    VálaszTörlés

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...