Keresés ebben a blogban

2020. március 18., szerda

Rá támaszkodva

Nyugtalankodtam sok dolog miatt, de ma hajnalban, mikor úgy éreztem összecsapnak a fejem felett a hullámok muszáj voltam kiönteni a szívemet, mint a vizet Isten előtt.
Nagyon zavaros volt. Járvány, végrehajtó, feladatok, határidők, bizonytalan jövőkép, félelmek...
Minden volt benne.
Azt írja az Ige:
Ézs 26:3 Kinek szíve reád támaszkodik, megőrzöd azt teljes békében, mivel Te benned bízik;
Rád támaszkodom Uram.
És most, bár nem szeretném ezt a bensőséges hangulatot elrontani, egy kis ige hasogatás, mert annyira, de annyira szíven ütött a szó. A Te szavad.
Támaszkodni héberben: סָמַךְ‬ (sámaḵ)
1) rátesz, ráhelyez
2) megtart, támogat, segít, ellát
3) megjelenik, megérkezik
támaszkodik, nyugszik valamin
megtámogat, megerősít, felfrissít

És bizony azokban az igeversekben, amik az Ószövetségben arról szólnak, hogy az áldozati állatra tették a kezüket, hogy a bűn átszálljon rá, ezt a szót használják...

Ott is ezt használja, ahol arról a nádszálról beszél, amre támaszkodva átfúródik a kezünk.
2Kir 18:21 Íme, ebben a törött nádszálban bizakodol, Egyiptomban, melyhez ha ki támaszkodik, bemegy az ő kezébe és általlikasztja? Ilyen a fáraó, Egyiptom királya mindenekhez, akik ő hozzá bíznak!
Mit mondott nekem most ez? Azt hogy BÍZZAK Istenben, TÁMASZKODJAK Rá! Vessem rá a terheimet, Neki gondja van rám.
Ézs 26:3 Kinek szíve reád támaszkodik, megőrzöd azt teljes békében, mivel Te benned bízik;
Köszönöm Apa, hogy minden rendben lesz!
Köszönöm, hogy szeretsz és  bízhatok Benned!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...