Keresés ebben a blogban

2020. március 17., kedd

Amputáció

Már a kezdetektől kiakasztott Jézusnak az a mondása, hogy
"Ha megbotránkoztat a saját kezed, vágd le inkább, mert jobb csonkán menni a mennybe, mint épen a pokolba!"
Ezt kicsit szabadon fordítottam, de remélem átjött a lényeg!
Szóval vannak dolgok, amiket érzünk, hogy rosszak, és meg akarunk szabadulni tőlük, de úgy tűnik, hogy csak drasztikusan megy. Ha megalkuszunk, kárt okoznak, amputálni kell, különben uralkodni fognak rajtunk, még pokolra is kerülhetünk miatta...
Máté 18:8 Ha pedig a te kezed vagy a te lábad megbotránkoztat téged, vágd le azokat és vesd el magadtól; jobb neked az életre sántán vagy csonkán bemenned, hogynem két kézzel vagy két lábbal vettetned az örök tűzre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...