Keresés ebben a blogban

2020. március 10., kedd

Isten napja

 Azér' kicsit átértékeltem egy két igét abból a szempontból, hogy a járvány... Mi lesz, ha...
 Élem az életem, tudom az igazságot. Úgy értem tudom, hogy, ha meghalok, Jézushoz megyek a mennybe, (nem, mintha megérdemelném! Jézusnak vére érdeme,
ez lelkem ékes öltönye,
Istennél ezzel állok meg,
egy nap, ha mennybe fölmegyek.)
 Tudom, hogy a hitem és a lelkesedésem nem volt töretlen, sőt, itt - ott ütött - kopott.
Egy pár ige most ráerősített arra az érzésre, hogy legyek készen! Nem tudom, hogy mi előtt állok, jó lenne nem akkor kapkodni!
2Pét 3:12 Akik várjátok és sóvárogjátok az Isten napjának eljövetelét, amelyért az egek tűzbe borulva felbomlanak, és az elemek égve megolvadnak!
Szóval: van, hogy tudjuk mindezt. Egyszer vége lesz, de mi mégis otthonosan berendezkedtünk erre a mocsári életre. Elég kényelmes, megvannak a szokásaink, megvannak a köreink, az aggódásaink, pl fizu, csekkek, rucik, kaja, internet, család, és féltjük. Ezen kaptam magam.
"Bolond! Mi lesz, ha még ez éjjel elkérik a lelkedet?"
Luk 12:16-21 És monda nekik egy példázatot, szólván: Egy gazdag embernek bőségesen termett a földje. Azért magában okoskodék, mondván: Mit cselekedjem? mert nincs hová takarnom az én termésemet. És monda: Ezt cselekszem: Az én csűreimet lerontom, és nagyobbakat építek; és azokba takarom minden gabonámat és az én javaimat. És [ezt] mondom az én lelkemnek: Én lelkem, sok javaid vannak sok esztendőre eltéve; tedd magadat kényelembe, egyél, igyál, gyönyörködjél! 
Monda pedig neki az Isten: Bolond, ez éjjel elkérik a te lelkedet te tőled; amiket pedig készítettél, kiéi lesznek? 
Így van dolga annak, aki kincset takar magának, és nem az Istenben gazdag.
Istenem, bocsáss meg, hogy sokkal nagyobb figyelmet szenteltem a földi dolgoknak, mint amennyit azok érdemelnek! Benned akarok gazdag lenni! A Te kincseiddel akarom a szívemet megtölteni! Minden más eltörpül emellett. Kérlek a családomért, hogy ők is legyenek készen, hiszen az Te napod úgy jön el, mint a tolvaj. Ha tudnánk mikor lesz, felkészülnénk rá!
Az éneket nem
találtam, befotóztam
a hit hangjaiból... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...