Keresés ebben a blogban

2020. március 4., szerda

Bibliám

Sokan kérdezhetitek, hogy miért ilyen fontos nekem a Biblia, hogy ennyiszer idézek belőle?
Azon túl, hogy azt gondolom, vagyis inkább hiszem, hogy ereje van, még segít abban, hogy visszatereljen engem a helyes álláspontra.
Embertársaim, konfliktusaim, munkahelyem, félelmeim, pénzügyi helyzetem, haragom, érzelmeim, - mer', hogy bőven vannak!!! -,  - időnként elvisznek olyan irányba, ami nem jó. Ilyenkor segít Isten szava. Átölel, tanít, bátorít, segít.
Helyreállít, meggyógyít.
Köszönöm!
Nyisd ki szépen, ha van neked, kezdd el az Újszövetségtől, és, kérd meg Szentlelket, hogy segítsen megérteni, amit olvasol! Ha nincs könyv formájában, online biztos találsz pár oldalt, ha máshol nem is, de fel van sorolva néhány link itt a blogon is.
Pusszantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...