Keresés ebben a blogban

2020. március 22., vasárnap

Állj a vonalra!

 Mit tudom én, hogy mi a bajom, de, hogy bajom van, az tuti.
Állatira bonyolult ez az izé a mellkasomban! Vágod?
Ködös gomolygás rossz érzésekkel, így tudnám jellemezni azt, ami ott zajlik. Sürgető és aggódó, és nyomasztó "csaktudnámmiabaj" érzés.
Mit csinál az ember ilyenkor, ha hisz, ha keresztény?

  • Énekeltem egy dalt. Majd még egyet. Azt, hogy 10000 okom van, hogy dicsérjem Istent. Meg azt is, hogy Te vagy váltságom és reménységem, életemnek ereje. 
  • Próbáltam letenni azokat a dolgokat, amik fájnak és amik pánikba akarnak ejteni. Hidd el több van kettőnél! Tapasztalatból tudom, hogy sokszor nem vagyunk tisztában azzal, hogy mi az. Állandóan elhessegetjük, de az nem segít. Szembe kell nézni velük, és meg kell mondani nekik, hogy mi erről Isten véleménye! 
  • Ha valamit elcsesztem, bocsánatot kell kérnem. 
  • Ha valaki megbántott, vagy neheztelek rá, meg kell bocsátanom neki. Akkor is, ha nem kért bocsánatot. 
  • El kell olvasnom az Efezus 6-ot! 
Kb ennyi. Ja, nem! Még imádkozom is. 

Mennyei Édesapám, jövök eléd, hozom a dicséreteimet, gondjaimat, bajaimat.  Hiszek Uram, légy segítségül a hitetlenségemen! 

Kérlek fékezd meg ezt a járványt! Segítsd meg azokat, akik most különösen nagy terhek alatt vannak, az ország vezetőit, az egészségügyi dolgozókat! Vonj körül bennünket a Te védelmeddel! Egészítsd ki a mi hiányos védőfelszerelésünket testi és lelki értelemben is! (Ef6, 11től)
Atyám, hiszem, hogy Te alkottál mindent, hatalmad van a vírusok felett is. Hiszem, hogy jót akarsz nekünk! Hiszem, hogy vérzik a szíved a gyermekeid miatt, akik felelőtlenek, betegek, vagy meghalnak ebben a járványban.
Kérlek adj jó ötleteket Szentlélek, hogy minél többen megmeneküljünk!
Köszönöm, hogy a Te szent Fiad nevében imádkozhattam. Ámen

Ez is hasonló... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...