Keresés ebben a blogban

2020. március 23., hétfő

Vigyázz, kész, rajt!

Nem tudom ezek az igék hogy függnek össze, majd kiderül, vagy nem. 

Ézs 28:16 Ezért így szól az Úr Isten: Íme, Sionban egy követ tettem le, egy próbakövet, drága szegletkövet, erős alappal, aki [benne] hisz, az nem fut!
Ezek csak az utóbbit idézik az Újszövetségben:
Róm 9:33 Amint meg van írva: Íme beleütközés kövét és megbotránkozás szikláját teszem Sionba; és aki hisz benne, nem szégyenül meg. Róm 10:11 Mert azt mondja az írás: Valaki hisz őbenne, meg nem szégyenül. 1Pét 2:6 Azért van meg az Írásban: Íme szegletkövet teszek Sionban, amely kiválasztott, becses; és aki hisz abban, meg nem szégyenül

Boldogok, akik békét teremtenek, mert ők Isten fiainak neveztetnek.
Máté 5:9

Ez pedig 2 nap alatt 3X szólt hozzám:
Ölég megrázó... 

+ Ez a tanítás nagyon szuper:
Aztán ez a szó: méltó...
Görögben καταξιόω (kataxioó)
1) teljesen érdemesnek, méltónak tart
2) passzív alak: méltónak találják, méltónak bizonyul, megtiszteltetésben részesül

És összesen 4X van benne az Újszövetségben:

Namármost: Könyörgök Uram magamért és a családomért, hogy méltóak legyünk a Luk 21:36 alapján arra, hogy elkerüljük mindezeket, amik bekövetkeznek, és megállhassunk az embernek Fia előtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...