Keresés ebben a blogban

2020. március 14., szombat

Saját hatáskörben

Alapból az igei és a hitbeli megközelítés a működésem része, és ez szuper.
Abszolút biztos vagyok abban, hogy Istennek jó megoldásai vannak minden esetre, viszont azt is látom, hogy jelen járványügyi helyzetben felelősen kell gondolkodnunk keresztény emberként.
Vasárnap én lennék a gyerekekkel, de nem tudom, hogy Isten mit akar. Ha megyünk is kézmosás, no puszi, no ölelés, ne köhögj, tüsszents a vakvilágba és erre mások figyelmét is fel kell hívni!  (A jobb könyökünk finom összeütése vagánynak tűnik... :))
Amit most megtehetünk:
  1. Ima - az élvonalbeliekért, betegekért, egészségesekért, ...ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg minket a gonosztól!
  2. Megnézni az igei hátteret, avagy mi volt az akkori covid19? Kb a lepra, a vérfolyás, stb. Hogy kezelték? 
  3. Felelősséget vállalni. Jézus helyreigazította az "idenekemazoroszlánt" típusú követőit, lásd: kiihatod a poharam?, a rókáknak van barlangjuk, de nekem..., meghalnál értem? Csak reggelig 3X tagadsz meg., eredj a hátam mögé Sátán, mert nem Isten dolgaira gondolsz! 
  4. No para, vagyis nem a félelem lelkét kaptuk, avagy járvány ide, vagy oda, egy hajszálam sem eshet le a fejemről anélkül, hogy Isten tudna róla. Sok verebecskénél drágábbak vagyunk Számára. 
  5. Jézus már Ézsaiás próféta által (kr. e. 8. század) is kimondottan a betegségeinket / járványainkat elszenvedte. Minden ember fájdalmát / betegségét / bűnét felvitte a keresztre.
  6. Miket mondott személyesen NEKÜNK Isten a témában?
  7. Ha aggódsz, ne aggódj, de ne menj fejjel a falnak sem, KEZELD HELYÉN!
Asszem ennyike. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...