Keresés ebben a blogban

2020. február 29., szombat

Gugli fordítás a Message-ből...

Aztán beszélt az emberekkel: „Milyen akció felel meg a legjobban a „*szombatnak”? Jó vagy rossz? Segíteni az embereket, vagy tehetetlennek meghagyni őket?”
Senki sem szólt egy szót sem. A szemükbe nézett, egymás után, dühösen, dühösen a kemény vallásukra. Azt mondta az embernek: "Nyújtsa ki a kezét." Kinyújtotta - olyan jó volt, mint új! A farizeusok olyan gyorsan kijöttek, amennyire csak tudtak, és felpörögtek arról, hogy miként fogják összevonni erőiket Heródes követőivel és tönkretenni őt. Márk 3: 4–6 MSG

*τό σάββατον, -ου (to szabbaton, -u)
1) szombat (sabbat), a hét hetedik napja
2) többesszámú alak: a hét (hét napból álló időszak)
3) szombatnapon megtehető

Visszanéztem, visszagondoltam arra az időre, mikor először szólaltam meg számomra ismeretlen nyelven, és most nem az első angolórámra gondoltam...
 9 év telt el. Azóta használom ezt a furcsa kommunikációs csatornát Istennel, azóta használ engem is Szentlélek ezen a szinten.
Voltak jobb idők és voltak rosszabbak.
Nem csak álmodom. Isten beszél velem, (mint az ember a barátjával szokott) , és én is beszélek Vele.
Halleluja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...