Keresés ebben a blogban

2012. január 26., csütörtök

Eutanázia, avagy a husi ellenzékben van

Na senki se higgye, hogy egyetértek a ,,kegyes halálnak" nevezett izével! Az élet és a halál egyaránt Isten kezében van. Nem tudhatjuk mi mindenen kell átmennie egy embernek, hogy megállhasson végül Krisztus ítélőszéke előtt, ezért Ő szabja ki az élete idejét is.
Viszont nyomaszt a tény, hogy nem érzem a győzelmeimet kis dolgokban sem. Ezért sokat aggódom, idegeskedek, szomorkodok, ingerlékeny vagyok.
Ján 6:63 A szellem az, ami megelevenít, a test nem használ semmit: a beszédek, amelyeket én szólok néktek, szellem és élet.
test:  σάρξ  (szarx)
1) hús
2) test, hústest

Etimológia:  alapszó

beszédek:  ῥη̑μα  (réma)
1) mondás, megnyilatkozás, beszéd; Ige
2) dolog, ügy; tagadva: semmi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...