Keresés ebben a blogban

2012. január 27., péntek

Áldás, vagy átok?

Luk 6:27-30  De néktek mondom, kik [engem] hallgattok: Szeressétek ellenségeiteket, jól tegyetek azokkal, akik titeket gyűlölnek,  Áldjátok azokat, akik titeket átkoznak, és imádkozzatok azokért, akik titeket háborgatnak.  Aki [egyik] arcodat megüti, fordítsd néki a másikat is; és attól, aki felső ruhádat elveszi, ne vond meg alsó ruhádat se.  Mindennek pedig, aki tőled kér, adj; és attól, aki elveszi a tiédet, ne kérd vissza.
Áldás: εὐλογέω  (eulogeó)
1) jót mond vkiről, dicsér
2) dicsőít, áld (Istent)
3) áld, megáld, áldást mond

átok:καταράομαι  (kataraomai)
1) megátkoz; átkozódik
2) rosszat kíván
Róm 12:14  Áldjátok azokat, akik titeket kergetnek; áldjátok és ne átkozzátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...