Keresés ebben a blogban

2019. december 31., kedd

Pár gondolat az emberi szívről

... na, nem feltétlen máséról. Az emberéről. Az enyémről. Ezek után (vagyis inkább ezek előtt) felteszem a kérdést: hallgass a szívedre???
Visszanéztem, ezt találtam a témában, katt ide. 
Leszögezem, az ember szíve romlott, és én nem várom meg, míg megjavulunk, szeretek. Legalábbis megpróbálom magamat és mást is szeretni. Agapéval, mert máshogy nem megy. Nem is tehetek egyebet, Jézus már mindent elsikált, - értem is és másért is.
Amíg Jézus Jeruzsálemben volt a páska ünnepén, sokan hittek és bíztak benne, mert látták a csodákat, amelyeket tett. Ő azonban nem bízta magát rájuk, mert ismerte őket. Nem volt szüksége rá, hogy valaki megmondja neki, mi van az emberekben, mert eleve jól ismerte mindegyiküket. 
(János 2, 23-25)
Ezt is hasonló hangulatban írtam, katt ide. Szívszaggató!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...