Keresés ebben a blogban

2019. december 29., vasárnap

Keresés

Keresés, de minek a keresése? Az én esetemben Isten akaratának, és vezetésének a keresése.
Úgy szoktam ezt tenni, hogy megkérem Szentlelket szóljon hozzám, aztán elkezdem a szokásos olvasási procedúrát. Általában a YouVersionban olvasok valami tervet, vagy a napi elmélkedést Spurgeon, Eichorn, vagy más valaki tollából, aztán hagyom, hogy az olvasott rész alapján csatlakozzon a szellemem Isten Szelleméhez, aztán az a pár szó, ami elémugrik a sorok közül elragad magával.
Tegnapi szavam a kísértés volt. Görögül πειράζω (peiradzó)
1) kipróbál, próbára tesz, megpróbál
2) próbálkozik vkivel, kísért
... a Jakab levele alapján
Jak 1:13-14 Senki se mondja, mikor kísértetik: Az Istentől kísértetem: mert az Isten gonoszsággal nem kísérthető, ő maga pedig senkit sem kísért. Hanem mindenki kísértetik, amikor vonja és édesgeti a tulajdon kívánsága.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...