Keresés ebben a blogban

2019. december 21., szombat

Önmagát adta

(a kép a myjesus blog tulajdona
Nna, mi legyen a fa alatt Neki? Jézus Krisztus szülinapja közeledtével gondoltam adhatnék Neki valami karácsonyi ajándékot.
Meglepő dolog annyira átélni, annyira közelhozni és élővé tenni a Vele való kapcsolatomat, hogy tényleg veszek neki valamit. Aztán az is érdekes, hogy pont Neki nem adunk semmit, Akiről szól az egész...
Az, hogy Önmagát adta értem nem kis dolog volt. Igaz, hogy karácsonykor a szülinapját ünnepeljük, mikor az Atya adta nekünk Őt, és később, húsvétkor fogunk a haláláról, illetve feltámadásáról megemlékezni, most mégis az jutott eszembe, hogy Önmagát adta értem.
Ezeken a helyeken írja az Újszövetség:
Gal 1:4 Aki adta önmagát a mi bűneinkért hogy kiszabadítson minket e jelenvaló gonosz világból, az Istennek és a mi Atyánknak akarata szerint.
Gal 2:20 Krisztussal együtt megfeszíttettem. Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus; amely életet pedig most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, aki szeretett engem és önmagát adta értem.
Ef 5:25 Ti férfiak, szeressétek a ti feleségeteket, miképpen a Krisztus is szerette az egyházat, és Önmagát adta azért;
1Tim 2:6 Aki adta önmagát váltságul mindenekért, mint tanúbizonyság a maga idejében,
Tit 2:14 Aki önmagát adta mi értünk, hogy megváltson minket minden hamisságtól, és tisztítson önmagának kiváltképpen való népet, jó cselekedetekre igyekezőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...