Keresés ebben a blogban

2015. március 2., hétfő

1 fiatal kertész

Szeretem hallgatni. Világos, tiszta, nem túlkapó.
Egypár gondolat:

  • időben kell vetni, nem az aratás előtt öt perccel.
  • amilyen magot vetsz, azt fogod learatni. Ha életet akarsz, akkor olyan magot kell vetned. Ha örömöt, akkor az öröm magjait. Ha hitét, akkor azt. Ha hitetlenségét, akkor azt, 
  • foglalkozz az Igével, mert a hit hallásból van, a hallás pedig Isten Igéje által.
  • salátamag vetése után salátát tudsz enni,
  • Ábrahám a fórumokon sem nézett utána, hogy hány év a nemzési korhatár. :)
  • Ki kell éheztetni az óembert és táplálni az újat.
  • Ha valami 100 helyen van leírva az Igében, akkor az úgy van!
  • A szívünk úgy van kialakítva, hogy ha vetsz bele magot az ki fog hajtani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...