Keresés ebben a blogban

2015. február 28., szombat

1 napra eső jóhír > 1 napra eső rosszhír

 Minap nagyon elszomorodtam. Nem is értettem mi a gond.
Éled az életed, olvasol, hallasz híreket, impulzusok érnek, hatással vannak rád a világ rezdülései és végül nyomot hagynak a lelkeden. (Vagy a szellemeden?)
 Egész estig tartott a szomorkodás, aztán eszembe jutott EGY kiemelt hír, ami extra szomorúságot okozott.
 A Szent Szellem, Akit Isten ,,belénk telepített" - ahogy Csia Lajos fordítja a Jakab 4,5-ben - külön érzelmekkel bír. Ő szomorkodott bennem.
Reggel aztán, mikor odaültem, hogy olvassak valamit és imádkozzak, az jutott eszembe, hogy ,,Jöjjön el a Te országod!", Meg az Ézsaiás 11, 4-ből, hogy Igazságban ítéli a gyöngéket...
Jó lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...