Keresés ebben a blogban

2015. március 2., hétfő

Mi a mai jó hír?

Tegnap Józsi a Habakuk próféta könyvét vette végig. Nekem kiemelkedően fontos vers belőle a 2,4:
(...)  az igaz pedig az ő hite által él.
Ezt az újszövetség 3X is idézi.
Róm 1:17; Gal 3:11; Zsid 10:38;
Mindegyik külön-külön is megérne egy-egy misét - bármit is jelentsen az.
:)
Nekem most jó hírnek számított az, hogy megnéztem mi mindent jelent a héber szótárban az ,,él", és hogy másokkal is megoszthassam, lefotóztam. Íme:

Ezek alapján a kifejezések alapján azt hiszem Isten különleges dolgokat tartogat nekünk.

Róma 1, 17 Az örömhír mutatja meg, hogyan teszi Isten a maga számára elfogadhatóvá az embert. Ez pedig kezdettől mindvégig az Istenben való hit által történik. Ahogyan az Írás mondja: „Akit a hite alapján Isten elfogad, az örökké élni fog.”

Gal 3, 11 Azt pedig, hogy a Törvény megtartása által senki sem lesz Isten szemében elfogadható, világosan mondja az Írás: „Akit Isten elfogad, az a hite által fog élni.”

Zsid 10, 38: „Hamarosan megérkezik, akit várunk, nem fog elkésni. Szolgám, akit elfogadtam,
aki bízik és hisz bennem, örökké élni fog, de ha meghátrál vagy visszafordul, akkor nincs a kedvemre.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...