Keresés ebben a blogban

2015. február 22., vasárnap

Happy end

Jeremiás 29, 11 Hiszen én jól tudom, mit tervezek a számotokra — mondja az
Örökkévaló —, s ezek a tervek békességről és felvirágzásról szólnak, nem pedig nyomorúságról s bajról. Olyan jövőt szántam nektek, amelyben jót várhattok.
Péntek esti beszélgetés, a
 - Mit gondol Isten?
 - Semmit...
című párbeszédre válaszul:
(...)
Akkor mégiscsak gondol valamit, ráadásul jót. :)

Békesség:  שָׁלֹם שָׁלוֹם  (šálóm šálôm): egészséges, épség, béke, teljesség, nyugalom, jólét, harmónia
Felvirágzás:  תִּקְוָה  (tiqəváh): reménység, remény, várakozás
EZT IGEN!!!

ÉS EZT NEM:
Nyomorúság, baj: רָע  (ráʿ): rossz, hitvány, taszító, veszélyes, boldogtalan, szomorú

Végül, de nem utolsósorban a Szabkerék prédikációja, a'la Lakatos Péter. :)
Orvos (jelen esetben én) felírta, recept nélkül ingyenesen kapható a linkre kattintva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...