Keresés ebben a blogban

2015. február 1., vasárnap

Tele gondolatokkal

 Nagyon foglalkoztat mostanában a prófétaság, csodák és egyéb ajándékok Istentől.
Nap-nap után állok meg meglepődve azon, hogy hányan kérdőjelezik meg mégis ezeket a csoda-dolgokat a HÍVŐK között is. Sokan így szólnak: Csodák nincsenek...
Úgy érzem, hogy az újtól való félelmükben fogták a lavórt és a gyerekkel együtt kiöntötték. Egyébiránt pedig berakták Istent valami kis szűk skatulyába, amit szegényes képzeletük el tud fogadni....
Egészen biztos vagyok abban, hogy létező dolgokról beszélek.

Róm 8:19-21  Mert a teremtett világ sóvárogva várja az Isten fiainak megjelenését. Mert a teremtett világ hiábavalóság alá vettetett, nem önként, hanem azért, aki az alá vetette. Azzal a reménységgel, hogy maga a teremtett világ is megszabadul a rohadandóság rabságától az Isten fiai dicsőségének szabadságára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...