Keresés ebben a blogban

2015. február 19., csütörtök

Illusztrált hit

 Nem szoktam estére írni a naplómba, de ma kell.
Szép dolgot láttam és továbbgondoltam. Timi osztotta meg a Facen, hogy milyen szépeket tud rajzolni egy füzetbe, vagy könyvbe  a hite illusztrációja-képpen.
Úgy hívják, hogy Journal Biblia, és csuda klassz lehet csinálni, ha jó a kézügyességed.
Az jutott eszembe, hogy mit rajzolnék szép, hittel teli, erős napokon, és azon szomorkodtam, hogy van, mikor egy jól irányzott mozdulattal összetépnék, vagy összefirkálnák ezt- mondván, hogy elszálltam...
Akkor bizony egy szárnyaszegett madár kerülne a margóra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...