Keresés ebben a blogban

2015. február 17., kedd

Küldetésben

Mi t olvassak ma reggel? Megkeresem a missziós parancsot a Máté Evangéliumának legvégéről, hiszen a minap emlegettem is:
„Mennyei Atyám minden hatalmat nekem adott a Mennyben és a Földön. 19 Ezért menjetek el a nemzetekhez, és tegyetek tanítványommá minden embert az egész világon! Merítsétek be őket az Atya, a Fiú és a Szent Szellem nevébe! 20 Tanítsátok őket, hogy engedelmeskedjenek mindannak, amit én parancsoltam nektek! Biztosak lehettek benne, hogy állandóan veletek leszek. Igen, veletek maradok minden nap, amíg ez a korszak véget nem ér!”
Több olyan gondolatot hozott, amit eddig még nem:

  • Megmelengette a szívem, hogy Jézus azt mondja Velem van és velem is lesz végig! Hányszor érzem úgy, hogy sehol sincs? De most innen, ebből az Igéből is tudhatom, hogy ez nem igaz. Pl. tegnap, mikor mélyen megbántott valaki. Azon gondolkodtam, hogy ismét csapdába kerülök , vagy megszabadulok? Gyorsan mentem imádkozni és tadaaaam, sima ügy volt. NINCS HARAG! Mi ez, ha nem csoda? Az Ő jelenlétének csodája.
  • Merítsétek be őket az Atya, a Fiú és a Szent Szellem nevébe! Nem ...-ben. A magyar nyelvben nagy különbség az a kis „n" betű. Nekem most azt a gondolatot hozta, hogy mélységeiben tanítani a Szentháromság összes résztvevőjéről. Teljes alámerülésig. 
Péld 4, 18 Az igazak ösvénye, mint a hajnali világosság: minél tovább haladnak rajta, annál jobban ragyog, egészen a déli verőfényig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...