Keresés ebben a blogban

2020. június 9., kedd

Titkos bűnök

Csoportos igetamulmányban a titkos bűnökről tanultunk. Nekem ez ugrott be:
Jer 17:9 Csalárdabb a szív mindennél, és gonosz az; kicsoda ismerhetné azt?
Jer 17:10 Én, az Úr vagyok az, aki a szívet fürkészem és a veséket vizsgálom, hogy megfizessek kinek-kinek az ő utai szerint és cselekedeteinek gyümölcse szerint.
...
A csalárd szív mit jelenthet?
A szó nem sokat mond, de itt szerepel még az Ószövetségben :
Ézs 40:4 Minden völgy fölemelkedjék, minden hegy és halom alászálljon, és legyen az egyenetlen egyenessé és a bércek rónává.
Hós 6:8 Gileád a gonosztevők városa, vérrel van bemocskolva.

Ezek szerint egyenetlen / rögös és mocskos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...