Keresés ebben a blogban

2020. június 10., szerda

Priscilla Shirer, Győztes imák (részlet)

Ha az ellenséged lennék, felhasználnék minden lehetőséget arra, hogy
felidézzem a régi sebeket és azokat az embereket, eseményeket és körülményeket, amelyek okozták őket. Meggyőzödnék róla, hogy a szívedet a harag és a keserűség keményíti meg. A meg nem bocsátás bilincseiben...

Ha pedig valaki közületek szomorúságot okozott, az nem engem bántott meg, hanem titeket, mindnyájatokat. Ezt túlzás nélkül mondhatom. Most már inkább bocsássatok meg neki, és vigasztaljátok meg, nehogy túlságosan bánkódjon, és a nagy szomorúság megártson neki! Kérlek benneteket, most inkább éreztessétek vele, hogy mégis szeretitek! Ezért írok most, hogy lássam, vajon mindenben engedelmeskedtek-e. Igen, feltétlenül szükséges, hogy megbocsássunk egymásnak, különben becsaphat bennünket a Sátán. Hiszen jól ismerjük a szándékait.
2 Kor 2:5‭, ‬7‭-‬9‭, ‬11

Becsap, rászed (mmint Sátán) πλεονεκτέω (pleonekteó)
1) fölénybe kerül, (jogtalan) előnyt élvez
2) kapzsin viselkedik, követelőzik, kihasznál, kifoszt
3) kijátszik, rászed, becsap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...