Keresés ebben a blogban

2020. június 20., szombat

Barátság


Isten szereti az embert felrázni és újjá formálni. Pont a YouVersionban ma reggel az volt az egyik kérdés, hogy mi változott rajtam, bennem az elmúlt években?

  • Lett egy új barátnőm. Isten egymás mellé tett bennünket pár éve. Néha nagyon idegesítő, néha eszméletlenül szórakoztató, néha megríkat, néha sajnálom, néha csodálom. Kaptam egy új barátnőt.... Isten, és az Ő érzékenyítő tréningjei! Adott hasonló válságokat, hogy át tudjam érezni, meg tudjam élni az övét, vele tudjak sírni és imádkozni. Így belegondolva nagyon szereti az embert Isten, ha mellé állít valakit a bajban. <3 Egyik kedvenc igeversem a kapcsolatokról a Kolossé 3-ból Csia fordításában: A Felkent békessége legyen a versenybíró a szívetekben! Erre vagytok elhívva egy testben. Háládatosak legyetek! 

...
Vagy valami ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...