Keresés ebben a blogban

2020. június 16., kedd

Ima

Talán fura ez így, de valahogy ez jutott eszembe tegnap, és felírtam ezeket a szavakat:
  1. Letenni, odaadni a fájdalmat, bűnt (bocsásd meg a mi bűneinket, ahogy mi is megbocsátunk az ellenségeinknek!) Nem szabad elsiklani efelett. 
  2. Szólni a hegyhez,
  3. Újraprogramozást kérni
+ma még ez az ige:
Fogadjátok azért a szívetekbe és lelketekbe ezeket az igéket, kössétek azokat jelként a kezetekre, és legyenek fejdíszként a homlokotokon. Tanítsátok meg ezeket a fiaitoknak is: ezekről beszélj, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz! Írd föl azokat házad ajtófélfáira és a kapuidra, hogy hosszú ideig élhessetek ti és a ti fiaitok azon a földön, amelyről megesküdött atyáitoknak az Úr , hogy nekik adja, amíg csak ég lesz a föld felett.  Ha hűségesen megtartjátok mindezeket a parancsolatokat, amelyeket ma parancsolok nektek, és teljesítitek azokat; ha szeretni fogjátok Isteneteket, az Ur at, mindenben az ő útjain jártok, és hozzá ragaszkodtok, akkor kiűzi előletek az Úr mindezeket a népeket, és nálatok nagyobb és erősebb népek birtokát foglalhatjátok el. Tietek lesz minden hely, amelyre lábatokkal léptek. A pusztától a Libánonig, és a folyamtól, az Eufrátesz folyamtól a nyugati tengerig terjed határotok. Senki sem állhat meg veletek szemben. Rettegést és félelmet kelt előttetek Istenetek, az Úr az egész országban, ahova csak léptek, ahogyan megígérte nektek. 5Mózes 11:18‭-‬25

... Ha valami fejdíszként van a homlokomon, azt elsősorban nem én látom, hanem mások. Ha tükörbe nézek, akkor látom. Viszont nem tehetem meg, hogy ne úgy éljek, mert az egy nyilvánvaló hazugság. Meghasonlás. Ha nem írom ki a homlokomra, akkor is meghasonlás, hiszen kettősség van bennem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...