Keresés ebben a blogban

2020. június 22., hétfő

Az ember gonosz

A kép forrása... 
Elhatároztam, hogy elolvasom a Bibliát előről. Nem kellett sokáig olvasnom, mire elérkeztem ehhez a részhez.:
1 Mózes 6, 5 Az Örökkévaló látta, hogy az ember gonoszsága az egész földön elhatalmasodott. Megvizsgálta és úgy találta, hogy az emberek szívében minden gondolat, szándék és terv mindig csak rosszra irányul. Emiatt az Örökkévaló megbánta, hogy embert teremtett a földre, és bánkódott.
Bevallom én is elszomorodtam, mikor mostanában beszélgetve anyukámmal és a lányommal láttam azt, hogy mindketten szenvednek attól, amit maguk körül látnak. Igazságérzetük nem tűrheti az emberi gonoszságot.
Megértem őket! Én már nem nézek híradót, egyre kevesebbet akarok látni az emberi gonoszságokból, pénz-, és hataloméhségből, törtetésből...
Talán a következő pár tény megnyugvást ad:

  • Isten bíráskodik. 
  • Mindenkinek el kell számolni azzal, amit ebben a testben művelt, jót, avagy gonoszt.
  • Nem lesz özönvíz többet.
Mindezeket minden bosszúvágy nélkül mondtam, inkább szomorúan, és reménykedve, talán lesz megtérésük! 
Talán elfogadják, hogy Krisztus a helyükre álljon, mikor az elszámolás következik! 
Talán beengedik Jézust előbb, és együtt vacsoráznak Vele! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...