Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 16., vasárnap

Scerlock Holmes

Azon töprengtem, hogy megint MIÉRT kerültem ebbe a trutyiba, amiben most vagyok. Egyszerűen mindig ugyanoda megy vissza a gondolatom: a botránkozáshoz.
De ma megelégeltem, és levágom, mert:
  • nekem akkor is tovább kell mennem, ha megbántott valaki, 
  • nekem akkor is meg kell bocsátanom, ha nem kért bocsánatot, 
  • nekem akkor is tisztelnem kell, ha ő tiszteletlen volt velem, 
  • és akkor is szeretnem kell, ha ő - az én olvasatomban - szeretetlen volt.
Jó kis feladat, nem?
Mondtam is Jézusnak, hogy már megin' feladta a leckét, de megcsinálom. Annyit kértem csak, hogy mutassa meg a ,,miért"-emre a választ.
2Kor 10:4-5  Mert a mi vitézkedésünk fegyverei nem testiek, hanem erősek az Istennek, erősségek lerontására;  Lerontván okoskodásokat és minden magaslatot, amely Isten ismerete ellen emeltetett, és foglyul ejtvén minden gondolatot, hogy engedelmeskedjék a Krisztusnak;

Ez is érdekelhet:  
Az ellenség levele
Minőségi idő
Katyvasz...
En gard

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...