Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 24., hétfő

Békesség


Tegnap, mikor szembesültem vele, hogy a gyerekeink között forrongás van, nagyon felkavart. Éreztem, hogy belül a békességem felborult. Elszomorodtam, nyugtalankodtam, nem tudtam napirendre térni. Ma is nyugtalanul keltem, mert tudtam, hogy itten kérem isteni megoldásra van szükség.
És nem először történt meg, mikor egy gondolat - persze szellemi töltetű - kihúzta a méregfogát a történetnek.
Rájöttem, hogy gyermekeinket is ugyanúgy befolyásolhatják testi érzelmeik, mint minket időnként. Az a lényeg, hogy mi ne testi módon reagáljuk le ezeket.

Úgy gondolom meg kell tanítanunk őket arra, hogy ne dőljenek be az érzelmi reakcióiknak, mert különben mi szülők is ki leszünk téve ennek.
Ajánlott olvasmány: Róma 13, Galata 5:19-26

Kis győzelem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...