Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 13., csütörtök

Itt nyugszik Balog Döme


Még gyerekkoromban sokszor mondogattuk nevetve ezt a kis versikét egymásnak:
Itt nyugszik Balog Döme, kire ráesett a malom köve.  Mire leszedték róla, holtan mászott ki alóla.
Ez a vicces kis szösszenet  Lakatos Péter igehirdetése közben jutott eszembe, aki arról beszélt, hogy milyen is összefutni az ,,óemberrel".
Az óember az a valaki, aki egykor én voltam, és időnként úgy akarja megoldani a problémáit, mint régen, - nevezzük most el Balogh Dömének.
Na de miket csinált Balogh Döme régen?
Galata 5: 19-21 Nyilvánvaló, hogy bűnös természetünkből ilyen dolgok származnak: paráznaság, erkölcstelenség, szexuális bűnök,  bálványimádás, varázslás, ellenségeskedés, civakodás, féltékenység, harag, önzés, széthúzás, megosztottság, irigykedés, részegeskedés, vad mulatozás és ezekhez hasonlók.
Cuki kis barátom (Balog Döme) tegnap este megin' kitett magáért, nem tagadom nehéz volt vele egy fedél alatt kibírni, mert nagyon békétlen típus. Szegény gyerekeim kész voltak tőle. Cseppet sem örülök, ha benéz hozzánk.
Ellenben van valaki, akit nagyon bírok. A nevét nem tudom, mert egy fehér kövecskére van felírva, talán úgy hívják János 7,38.
Nem mondanám vendégnek, hanem Új-embernek. Ilyeneket tesz:
Galata 5:22  De a Szellemnek gyümölcse: szeretet, öröm, békesség, béketűrés, szívesség, jóság, hűség, szelídség, mértékletesség.
Szeretem a társaságát...
Arra vágyom, hogy legyen mindig a családommal, Balog Dömét pedig felejtsük el, soha többet ne jöjjön ide! Kb mint Gollamnál: Menj... El... És ne gyere többet vissza!
Földet reá!!!!
Jelenések 2:17: "...A győzedelmesnek enni adok az elrejtett mannából, és adok annak fehér kövecskét, és a kövecskén új írott nevet, amelyet senki nem tud, csak az, aki kapja."
...és most már ti is.

Ez is érdekelhet: Sensuality...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...